Sunday, August 10, 2014

Four years in America



With all this thing about my moving to New York I almost forget about drawing my annual Pin-up to celebrate another year more in America.
Yep...It has been four years since I moved from Granada, my small hometown, to L.A to work in the American animation industry.
I like living in New york a lot, so I guess I'll have to draw another Pin up next year too.

 Con todo este tema de mi mudanza a Neva york casi se me olvida dibujar mi Pin-up anual para celebrar un añito mas en USA.
Sip....ya hace cuatro años desde que comenze mi aventura hacia Los Angeles para trabajar en la industria de animacion americana;...y aqui sigo.
Estoy la mar de agustico en Nueva York, asi que fijo que me tocara dibujar otro pin up el año que viene.

4 comments:

Sofá Cama Perú said...

you are amazing, please don't stop uploading your work. We would be very pleased. Hasta creo que no importaria si te atrevieses a publicar nuevos estilos de dibujo, solo digo. Aún asi me parece muy admirable la tematica y estilo con el que vienes publicando ya desde hace tiempo!

FERNANDO SIQUIER said...

Hace tiempo que no pasaba por aquí y no sé por qué (quizás la culpa la tenga FB y otros foros que se están cargando Blogger)... Me encanta tu estilazo macho.

Arres said...

Felicidades. Eres un crack.

Un saludete.

Ayumi Sophia said...

I really liked this part of the article, with a nice and interesting topics have helped a lot of people who do not challenge things people should know.. You need more publicize this so many people who know about it are rare for people to know this... Success for you.....!!!